SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

Po trzech tygodniach emisji „The Voice of Poland 3” ogląda średnio 1,84 mln osób. Program daje TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszy się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”.

Dwójka „The Voice of Poland 3” emituje w soboty o godz. 20.05 i 21.05, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,08 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie „Bitwa na głosy” po trzech tygodniach nadawania miała średnio 2,16 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 15,19 proc. oraz 14,43 proc. udziału (więcej na ten temat). Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona „The Voice of Poland” po sześciu odcinkach przyciągała 2,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (zobacz te dane).

>>> Maria Sadowska miała wypadek na planie „The Voice of Poland”

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN z udziałem na poziomie 19,45 proc., pokazująca konkurencyjny talent-show „Mam talent!” oraz filmy fabularne. Gorzej od TVP2 radzą sobie: TVP1 (12,64 proc.; prognoza pogody, „Komisarz Alex” i filmy) oraz Polsat (8,67 proc.; pasmo filmowe).

Również w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa z TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 738 049

19,45%

22,46%

TVP2 - The Voice of Poland 3

1 840 361

13,08%

12,93%

TVP1

1 779 444

12,64%

8,48%

Polsat

1 219 710

8,67%

10,80%


Trenerami w trzeciej edycji „The Voice of Poland” są: Edyta Górniak, Maria Sadowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzą Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym jest firma Rochstar, a program realizowany jest na licencji Talpa Content.

>>> Edyta Górniak: droga, którą przebyłam w życiu, pozwala mi mieć wpływ na życie i drogę artystyczną innych ludzi

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Szkoda, że taka niska oglądalnośc, pewnie nie będzie kolejnej serii, a program dużo lepszy niz konkurencyjne talent show, lecz myślę że ten etap w telewizji już minął , bo każdy talent show na dużo niższą oglądalność od poprzednich sezonów!
odpowiedź
User
Pn
To jest beznadziejny program. Rochstar szoruje po dnie. Może nareszcie koniec tych debilnych formatów.
odpowiedź
User
e
Polacy poprostu nie potrafią docenić dobrego programu. Wolą oglądać nudne i stare Mam Talent.
odpowiedź