SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

Po trzech tygodniach emisji „The Voice of Poland 3” ogląda średnio 1,84 mln osób. Program daje TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszy się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”.

„The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

Dwójka „The Voice of Poland 3” emituje w soboty o godz. 20.05 i 21.05, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,08 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie „Bitwa na głosy” po trzech tygodniach nadawania miała średnio 2,16 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 15,19 proc. oraz 14,43 proc. udziału (więcej na ten temat). Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona „The Voice of Poland” po sześciu odcinkach przyciągała 2,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (zobacz te dane).

>>> Maria Sadowska miała wypadek na planie „The Voice of Poland”

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN z udziałem na poziomie 19,45 proc., pokazująca konkurencyjny talent-show „Mam talent!” oraz filmy fabularne. Gorzej od TVP2 radzą sobie: TVP1 (12,64 proc.; prognoza pogody, „Komisarz Alex” i filmy) oraz Polsat (8,67 proc.; pasmo filmowe).

Również w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa z TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 738 049

19,45%

22,46%

TVP2 - The Voice of Poland 3

1 840 361

13,08%

12,93%

TVP1

1 779 444

12,64%

8,48%

Polsat

1 219 710

8,67%

10,80%


Trenerami w trzeciej edycji „The Voice of Poland” są: Edyta Górniak, Maria Sadowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzą Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym jest firma Rochstar, a program realizowany jest na licencji Talpa Content.

>>> Edyta Górniak: droga, którą przebyłam w życiu, pozwala mi mieć wpływ na życie i drogę artystyczną innych ludzi

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Szkoda, że taka niska oglądalnośc, pewnie nie będzie kolejnej serii, a program dużo lepszy niz konkurencyjne talent show, lecz myślę że ten etap w telewizji już minął , bo każdy talent show na dużo niższą oglądalność od poprzednich sezonów!
18 16
odpowiedź
User
Pn
To jest beznadziejny program. Rochstar szoruje po dnie. Może nareszcie koniec tych debilnych formatów.
20 20
odpowiedź
User
e
Polacy poprostu nie potrafią docenić dobrego programu. Wolą oglądać nudne i stare Mam Talent.
27 15
odpowiedź
User
Janek
Dobry i potrzebny program, bo można zobaczyć i usłyszeć prawdziwe talenty. W "Mam talent" sama sieczka, a wyższa oglądalność wcale nie świadczy, że jest lepszy. Szkoda tylko, że w jury Voice of Poland zamiast np. Steczkowskiej zasiada Edyta Górniak - nie wierze w jej spontaniczność, wydaje mi się sztuczna, fałszywa.
17 14
odpowiedź
User
po
Zxgadzam się naprawde , dziwę się że ten program ma tak słabą oglądalność, a naprawde jest śiwetnie produkowany niż Mam talent gdzie jest już naprawde nudny
19 10
odpowiedź