SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)

„The Wahington Post” w swojej pierwszej w historii reklamie na Super Bowl zwrócił uwagę na niebezpieczną pracę dziennikarzy. Przypomniał w niej o tych, którzy podczas wykonywania swojej pracy zostali zabici lub zaginęli. Narratorem w spocie jest aktor Tom Hanks. 

Article

W spocie wydawca wspomina dziennikarzy, którzy zginęli w czasie wykonywania pracy. Wśród nich są m.in. Jamal Khashoggi, felietonista „The Washington Post”, który został zabity w konsulacie Arabii Saudyjskiej w Stambule w październiku. Wystąpili także Austin Tice, niezależny reporter, który zaginął w Syrii  i Marie Colvin, korespondentka Sunday Times, która zginęła w Syrii.

W notatce skierowanej w zeszłym tygodniu do pracowników gazety, wydawca Fred Ryan powiedział, że redakcja uważa, że ​​"Super Bowl to właściwy moment i odpowiednie miejsce, w którym trzeba przedstawić tak ważne przesłanie szerokiej publiczności amerykańskich i międzynarodowych widzów".

60-sek. spot kończy się słowami: „Democracy dies in Darkness”.

Narratorem w nim jest Tom Hanks, który w 2017 roku wystąpił w filmie Stevena Spielberga „ The Post”  jako redaktor naczelny „The Washington Post” Ben Bradlee.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl