They.pl zmienia nazwę i logo

Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
They.pl zmienia nazwę i logo
They.pl zmienia nazwę

Zmiany są związane przede wszystkim z obecną działalnością agencji na rynkach międzynarodowych oraz planowaną na nich dalszą ekspansją. 

– Od powstania agencji w roku 2008 funkcjonowaliśmy na rynku jako They.pl, uznaliśmy jednak, że They.pl nie może już dłużej być „PL-em”, od wielu lat realizujemy bowiem projekty na całym świecie. Nasze usługi są dostępne globalnie, jesteśmy obecni na rynkach zagranicznych, działamy aktywnie w Szwajcarii, w Niemczech, we Francji, Holandii, Izraelu, UK i innych krajach i to z myślą o rozwoju poza Polską zdecydowaliśmy się na tę zmianę – mówi Maciej Miszczuk, założyciel They.pl, przekształconej w They Digital.

Agencja istnieje od ponad 15 lat i ma profil digital marketingowy. Współpracuje z czołowymi markami w Polsce i na świecie, wśród których znalazły się firmy takie jak m.in. Booking.com, Bridgestone, CCC, Credit Agricole, Crocs, DHL, Merck, Nestlé, New Balance, Panasonic, Samsung.

W ramach grupy They funkcjonuje również agencja 5BONSAI, specjalizująca się w obszarach eCRM i marketing automation, z silnym ukierunkowaniem na wykorzystanie narzędzi AI. Jej CEO jest Tobiasz Bierka, wcześniej przez 9 lat związany z agencją They.pl. Agencję 5BONSAI tworzy zespół ponad 50 ekspertów eCRM i profesjonalistów MarTech, korzystających z kilkudziesięciu narzędzi do automatyzacji i analityki marketingu.

Łącznie w całej grupie They pracuje już ponad 200 osób. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu