SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TicTac Lemon Mint na plakatach

Kampania Optimedia dla nowego smaku cukierkówTicTac

Kampania nowego smaku TicTac o nazwie Lemon Mint poszerza się o działania outdoorowe. Od strony mediów zaplanował ją dom mediowy Optimedia. W ramach kampanii w 8 największych miastach Polski przy wiatach przystankowych i na wolnostojących nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się plakaty reklamujące nowy smak Tic Tac. Zobaczymy je także w okolicach warszawskiego metra.

TicTac Lemon Mint to nowa, limitowana edycja cukierków odświeżających o smaku cytrynowo-miętowym, które będą dostępne w sprzedaży tylko w okresie lata. Adresatem prowadzonej kampanii są osoby szukające orzeźwienia w czasie gorących dni.

          

Plakaty reklamowe pojawią się na nośnikach typu City Light w miastach: Warszawa, Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków, Szczecin oraz w aglomeracjach Trójmiasta i Katowic. Przedstawiają opakowanie TicTac Lemon Mint na tle wielkiej przekrojonej cytryny.

Kampania prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej jest uzupełnieniem działań reklamowych realizowanych w telewizji od 23 maja.

Dołącz do dyskusji: TicTac Lemon Mint na plakatach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl