Jacy są polscy użytkownicy TikToka? (infografika)

Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki obraz użytkownika aplikacji TikTok wyłania się z badania Open Mobi.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najwięcej użytkowników korzysta z TikToka co najmniej od roku (79%), a ponad połowa osób spędza na nim ponad godzinę dziennie (57%).

grafika

85% respondentów tworzy tiktoki (krótkie wideo), a 56% zajmuje się tym codziennie. TikTokerzy najczęściej nagrywają samych siebie, głównie na potrzeby popularnego formatu #HashtagChallenge (49%). 77% użytkowników nagrywa tiktoki w domu, w czasie wolnym – po szkole (62%) oraz w weekendy (49%).

grafika

Użytkownicy TikToka wydają pieniądze przede wszystkim na ubrania. Na dalszych pozycjach znalazły się słodycze i napoje, kosmetyki oraz gry. Wśród najpopularniejszych marek wymieniane są Sinsay, Ziaja i Adidas. Sportami, które najczęściej wskazywali TikTokerzy, są taniec, siatkówka, gry komputerowe (e-sport). Fortnite, McDonald’s i Tymbark to kolejne marki najbardziej rozpoznawalne wśród użytkowników TikToka.

grafika

Badanie "Użytkownik TikToka w Polsce" zostało przeprowadzone przez agencję Open Mobi w dniach 26 września - 12 października 2019 roku metodą CAWI. Wzięło w nim udział 1008 osób. Respondenci odpowiadali na 27 pytań związanych z użytkowaniem aplikacji TikTok, swoimi zwyczajami zakupowymi w kategoriach odzież, kosmetyki i przekąski. W badaniu wykorzystano pytania jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz dodatkowe pola na pogłębienie swojej odpowiedzi.

grafika

 

TikTok w ofensywie

Społecznościowa aplikacja TikTok rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Według niektórych szacunków z platformy korzysta obecnie ponad 1,5 mld aktywnych użytkowników na świecie.

Z kolei ByteDance, właściciel TikToka wciąż poszukuje nowych metod pozyskiwania przychodów. W grudniu ub.r. firma uruchomiła na wybranych rynkach własny muzyczny serwis streamingowy, ByteDance zamierza też wejść z oryginalnymi produkcjami na rynek gier mobilnych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni