TikTok współpracuje z agencją monetyzującą influencer marketing

Stars.Space, technologiczna spółka zależna z Grupy Hub.Tech, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, podpisała umowę strategiczną z TikTokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TikTok współpracuje z agencją monetyzującą influencer marketing

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR.

- Posiadana wiedza, kompetencje i doświadczenie oraz kontakty biznesowe związane z produkcją i sprzedażą kosmetyków sprawiły, że zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek zupełnie nowy, eksperymentalny koncept. Stars.Space specjalizować się będzie w monetyzacji influencer marketingu, ale równolegle zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Pierwsza linia kosmetyków już niedługo trafi do sprzedaży - komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vimeo-canva-tiktok ##

Jak podaje firma w komunikacie, partnerstwo z TikTokiem to "strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną" "Przyjęta strategia rozwoju przewiduje zaangażowanie dużej grupy influencerów o znaczących zasięgach na platformie" - informuje Stars.Space.

Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej od Stars.Space.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej