Serwis Android Authority donosi, że TikTok rozpoczął testowanie opcji płatnej subskrypcji, dzięki której abonenci będą mieć dostęp do platformy bez reklam. Aktualnie koszt planu to 4,99 dol. miesięcznie (21,86 zł).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-narzedzie-ai-kreatywnego-asystenta,7169478247893121a ##
Android Authority pokazał zrzut ekranu z pola wyboru planu (standardowy i wolny od reklam).

Sam TikTok potwierdził natomiast serwisowi Tech Crunch, że testy obejmują na razie jeden anglojęzyczny rynek poza USA.
Jakiś czas temu płatną subskrypcję wprowadził Twitter (obecnie: X). Twitter Blue pozwala abonentom na wyświetlanie ich tweetów wyżej w wynikach wyszukiwania, umożliwia publikację dłuższych filmów (do 60 minut w jakości 1080p), o 50 proc. ogranicza liczbę reklam na osi czasu.
Wśród innych profitów jest możliwość edycji tweetów do pięciu razy w ciągu pół godziny i możliwość wstawienia zdjęcia profilowego z tokenem NFT. W marcu pojawiły się sygnały, że opcja będzie dostępna w Polsce, ale do tej pory nie są znane szczegóły.
Od 2019 roku w Polsce można natomiast korzystać z YouTube Premium. Abonament kosztuje 23,99 zł miesięcznie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/youtube-koniec-premium-lite-bez-reklam,7169479693314177a ##












