Time i Murator: Bartosz Świderski odchodzi, Łukasz Bigo na czele informacji i rozrywki

Bartosz Świderski odchodzi z Grupy Radiowej Time, w której zajmował stanowiska dyrektora działu e-technologii i zastępcy dyrektora programowego. W związku z tym Łukasz Bigo obejmuje funkcję dyrektora ds. informacji i rozrywki Muratora oraz Time’u.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bartosz Świderski pracował w Grupie Radiowej Time od stycznia 2003 roku. Początkowo był dyrektorem programowym projektu radiowego Gold FM, a potem zastępcą dyrektora programowego całej grupy. W 2007 roku objął również stanowisko dyrektora działu e-technologie, w ramach którego odpowiadał m.in. za rozwój i strategię stron internetowych stacji radiowych, projekty FabrykaMuzy.pl i HotPlota.pl, komunikację mobilną ze słuchaczami i SMS-owe akcje promocyjne. Obecnie Świderski rozstaje się z Grupą Radiową Time za porozumieniem stron, nie zdradzając swoich najbliższych planów zawodowych.

W związku z tym nowo utworzoną funkcję dyrektora ds. informacji i rozrywki Muratora i Time’u z początkiem stycznia obejmuje Łukasz Bigo (na zdjęciu). Dotychczas, przez dwa lata, był w firmie zastępcą redaktora naczelnego portalu SE.pl. Kierował przygotowywaniem i wdrażaniem serwisów tematycznych Gwizdek24.pl, Superseriale.pl i Superauto24.pl oraz ich wersji mobilnych, a także brał udział w pracach programistycznych nad aplikacjami „Super Expressu” na iPada, iPhona i Androida. Wcześniej pełnił m.in. funkcję redaktora naczelnego odpowiedzialnego za magazyn „PC World” i rozwój witryny PCWorld.pl oraz redaktora prowadzącego polskiego i międzynarodowych wydań PHP Solutions. Na nowym stanowisku będzie podlegał bezpośrednio Katarzynie Białek, wiceprezes zarządów Muratora i Time’u odpowiedzialnej za rozwój działalności internetowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję