Timecode dla Discovery Historia

15 listopada ruszył nowy kanał tematyczny Discovery Historia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii mającej na celu wykreowanie wizerunku nowej stacji, Dom Produkcyjny Timecode wyprodukował jedenaście 30 sekundowych spotów wizerunkowych. 

Podstawowym założeniem kampanii zatytułowanej „Miejsca” było zakomunikowanie widzom, że Discovery Historia proponuje nowy sposób mówienia o przeszłości.

„Celem spotów jest wywołanie u widza odczucia historii nie tylko jako wiedzy czy faktu, ale także jako emocji bliskich każdemu Polakowi. Zdecydowaliśmy się unikać pokazywania elementów kojarzących się dosłownie z historią, takich jak żołnierze, rycerze, czołgi, samoloty itp., które nasuwają zbyt dosłowne odwołanie do epok historycznych. Ta kampania opiera się na spotach, w których ukazujemy miejsca historycznych wydarzeń z perspektywy dnia codziennego, dodając odpowiedni komentarz. Uznaliśmy, że taki metaforyczny, symboliczny i emocjonalny sposób mówienia o historii będzie czymś nowym i atrakcyjnym.” Tomasz Dławichowski TIMECODE – producent kampanii „Miejsca”.

„Kampania wizerunkowa dla Discovery Historia ma przede wszystkim zwrócić uwagę na fakt, że miejsca w których rozgrywały się ważne wydarzenia historyczne są na wyciągnięcie ręki. Przechodzimy obok nich każdego dnia. Jest to niby oczywiste, ale nie zaprząta zazwyczaj naszej uwagi. Miejsca takie jak wejście do kanału przy Pałacu Szustra, schody Galerii Zachęta, czy Stadion Dziesięciolecia w Warszawie, to nie są zwykłe miejsca. To miejsca, w których „działa się” nasza historia. I powinniśmy o tym pamiętać.” Filip Tomann TIMECODE – autor kampanii „Miejsca”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały