SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek

Tylko "Pani Domu" i "Naj" zanotowała wzrost sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

Lider segmentu jest  ”Przyjaciółka” (Edipresse), której średnia sprzedaż* w marcu 2006 roku wyniosła 389 226 egz., czyli o ponad 10 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” (Bauer)  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.

 

marzec

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Rozpow. płatne razem Średni nakład jednorazowy Rozpow. płatne razem
Przyjaciółka 652636 389226 613592 437786
Tina 607160 385852 721440 453803
Pani Domu 748309 381908 509804 243174
Naj 568685 292227 463279 264976

 
wyniki za luty 2006

* - rozpowszechnianie płatne razem

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl