SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Tina" liderem, ostro w dół "Pani domu" i "Naj"

Sierpień 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w sierpniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 378 328 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 14 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 340 497 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 267 794 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 224 894 egz.

sierpień
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 530034 378328 533817 331224
Przyjaciółka 575638 340497 595763 355355
Pani Domu 464566 267794 611151 375499
Naj 432226 224894 553975 361022
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Pani domu" i "Naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl