"Tina" liderem tygodników dla pań w I kw. 2008

"Tina" pozostaje najpopularniejszym tygodnikiem poradnikowym dlakobiet, utrzymując w pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż napoziomie prawie 400 tys. egzemplarzy. Inne tytuły z tego segmentukupowało o wiele mniej czytelników niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w pierwszym kwartale 2008 sprzedażogółem w wysokości ponad 397 egzemplarzy (wzrost o 0,3 proc.).

Pozostałe poradnikowe tygodniki dla kobiet zanotowały znacznieniższą sprzedaż w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2007roku. Drugą w rankingu "Przyjaciółkę" kupowało o 62 tys. mniej osóbniż przed rokiem, trzecia w zestawieniu "Pani Domu" (Axel SpringerPolska) straciła w tym czasie 31 tys. czytelników, natomiastsprzedaż "Naj" (G+J Polska) spadła o 66 tys. egzemplarzy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber