"Tina" liderem tygodników dla pań w I kw. 2008

"Tina" pozostaje najpopularniejszym tygodnikiem poradnikowym dlakobiet, utrzymując w pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż napoziomie prawie 400 tys. egzemplarzy. Inne tytuły z tego segmentukupowało o wiele mniej czytelników niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w pierwszym kwartale 2008 sprzedażogółem w wysokości ponad 397 egzemplarzy (wzrost o 0,3 proc.).

Pozostałe poradnikowe tygodniki dla kobiet zanotowały znacznieniższą sprzedaż w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2007roku. Drugą w rankingu "Przyjaciółkę" kupowało o 62 tys. mniej osóbniż przed rokiem, trzecia w zestawieniu "Pani Domu" (Axel SpringerPolska) straciła w tym czasie 31 tys. czytelników, natomiastsprzedaż "Naj" (G+J Polska) spadła o 66 tys. egzemplarzy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?