SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Tina' wyprzedziła 'Przyjaciółkę'

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, zyskała tylko "Naj".

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 396 759 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 18 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - spadek o ponad 47 proc., na trzecim ”Naj” (G+J Polska) - wzrost o 1 proc. a na czwartym miejscu "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o ponad 37 proc. 

styczeń

2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 540549 396759 657007 468563
Przyjaciółka 582052 348045 704043 514584
Naj 509697 313907 562689 310339
Pani Domu 525106 302872 703745 415667

2007/2006

styczeń grudzień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 540549 396759 517229 363357
Przyjaciółka 582052 348045 645017 444728
Naj 509697 313907 558733 325351
Pani Domu 525106 302872 616741 349341

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Tina' wyprzedziła 'Przyjaciółkę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl