SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TiVo z Amazon

Firma TiVo chce aby telewizyjny pilot stał się narzędziem służącymdo kupowania produktów promowanych w reklamach i programach.

W tym celu producent urządzeń DVR (digital video recorder) wewspółpracy ze sklepem internetowym Amazon.com wprowadził usługę"product purchase" ("zakup produktu") - informuje serwis eFluxMedia.

W ramach tej usługi właściciele wspomnianych urządzeń zobaczą naróżnego rodzaju menu ekranowych linki do serwisu Amazona,pozwalające na zakup produktów takich jak płyty CD, DVD czyksiążki, promowane przez gości programów typu talk show, np. 'TheOprah Winfrey Show', 'The Late Show With David Letterman' i 'TheDaily Show'.

To na początek. W przyszłości TiVo chce zaoferować swoją usługęreklamodawcom i twórcom programów, dzięki czemu możliwośćdokonywania zakupów będzie pojawiała się w trakcie reklamy, a nawetprzy technikach typu product placement w trakcie programów.

Dla osób, które będą korzystać z nowej usługi TiVo, wielkązaletą może okazać się fakt, że jeśli zdecydują się na zakupreklamowanego produktu w trakcie danego programu, to jego resztazostanie przez urządzenie nagrana, tak aby można było późniejwrócić do oglądania.

Nie jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie TiVo i Amazon. Odubiegłego roku posiadacze urządzeń DVR z szerokopasmowympołączeniem internetowym mają możliwość pobierania na nie filmów,seriali i programów telewizyjnych z cyfrowego sklepu wideo Amazona,obecnie funkcjonującego pod nazwą 'Amazon Video on Demand'.

źródło: eFlux Media

Dołącz do dyskusji: TiVo z Amazon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl