TiVo z Amazon

Firma TiVo chce aby telewizyjny pilot stał się narzędziem służącymdo kupowania produktów promowanych w reklamach i programach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W tym celu producent urządzeń DVR (digital video recorder) wewspółpracy ze sklepem internetowym Amazon.com wprowadził usługę"product purchase" ("zakup produktu") - informuje serwis eFluxMedia.

W ramach tej usługi właściciele wspomnianych urządzeń zobaczą naróżnego rodzaju menu ekranowych linki do serwisu Amazona,pozwalające na zakup produktów takich jak płyty CD, DVD czyksiążki, promowane przez gości programów typu talk show, np. 'TheOprah Winfrey Show', 'The Late Show With David Letterman' i 'TheDaily Show'.

To na początek. W przyszłości TiVo chce zaoferować swoją usługęreklamodawcom i twórcom programów, dzięki czemu możliwośćdokonywania zakupów będzie pojawiała się w trakcie reklamy, a nawetprzy technikach typu product placement w trakcie programów.

Dla osób, które będą korzystać z nowej usługi TiVo, wielkązaletą może okazać się fakt, że jeśli zdecydują się na zakupreklamowanego produktu w trakcie danego programu, to jego resztazostanie przez urządzenie nagrana, tak aby można było późniejwrócić do oglądania.

Nie jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie TiVo i Amazon. Odubiegłego roku posiadacze urządzeń DVR z szerokopasmowympołączeniem internetowym mają możliwość pobierania na nie filmów,seriali i programów telewizyjnych z cyfrowego sklepu wideo Amazona,obecnie funkcjonującego pod nazwą 'Amazon Video on Demand'.

źródło: eFlux Media

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?