SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TLC nowym liderem kanałów lifestylowych

Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był w styczniu br. kobieca stacja TLC po ogromnym wzroście udziału o 350 proc. Udało jej się wyprzedzić dotychczas liderujące kanały TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały spadki widowni.

Udział rozrywkowo – lifestylowego TLC w pierwszym miesiącu br. wyniósł 0,40 proc., czyli o 348,3 proc. więcej niż rok wcześniej, co było największym wzrostem w rankingu. Kanał ten na pierwszą lokatę awansował z pozycji szóstej. TLC powstał w październiku ub.r. z przekształcenia stacji Discovery Travel&Living i wsparty został jesienią intensywnymi działaniami reklamowymi (więcej na ten temat).

Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,38 proc. po spadku o 2,8 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 10,6 proc. do 0,36 proc.

Spory wzrost (o 79 proc.) odnotował zajmujący czwarte miejsce Polsat Cafe, który miał 0,26 proc. udziału. Z kolei Club TV (wcześniej Zone Club) mimo odświeżenia w grudniu, wspartego działaniami promocyjnymi (dowiedz się więcej), 36,3 proc. do 0,1 proc.

Najwięcej stracił zajmujący ostatnią lokatę kanał Fashion. Jego udział zmalał o 59,5 proc. do 0,02 proc.

styczeńWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TLC/Discovery T&L6 3360,08928 5020,399
TVN Turbo27 8390,39127 1800,380
TVN Style28 9180,40625 9640,363
Polsat Cafe10 1760,14318 3160,256
Polsat Play11 9060,16714 6370,205
Club TV [Zone Club]11 1960,1577 1700,100
kuchnia.tv5 5920,0795 7180,080
BBC Lifestyle5 5770,0783 6450,051
Domo2 1860,0311 4390,020
Fashion2 9570,0421 2440,017


W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w styczniu br. był natomiast kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,66 proc. udziału i zanotował wzrost o 6,6 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po gigantycznym wzroście o 467,7 proc. Jej udział wyniósł 0,56 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 11,8 proc. do 0,48 proc.

Największy spadek tak jak w grupie 4+ zanotował tutaj kanał Fashion – jego wynik zmalał o 41,4 proc. do 0,02 proc.

styczeńwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo18 7390,61819 6880,659
TLC/Discovery T&L3 0010,09916 7830,562
TVN Style16 4850,54314 3030,479
Polsat Cafe5 7480,18910 0900,338
Polsat Play6 1880,2047 8220,262
Club TV [Zone Club]5 0390,1663 8850,130
kuchnia.tv1 9800,0652 9970,100
BBC Lifestyle3 8020,1252 7340,092
Domo1 3590,0458060,027
Fashion8810,0294960,017


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w styczniu br. był jeden z odcinków cyklu “Wstydliwe choroby”, który obejrzało ponad 220 tys. widzów. 

Raport top programów
TLCwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./225 0271,814
MEZCZYZNA Z POLOWA CIALA /FILM DOK.USA/174 0391,073
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./157 2111,576
TWARZ SPOD SKALPELA /SER.DOK./148 7951,016
CHIRURGIA OTYLOSCI /SER.DOK.ANG./141 6500,827
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./139 3310,962
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/139 0642,332
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./123 9511,351
WALKA Z NOWOTWOREM GIGANTEM /FILM DOK.USA/114 0160,708
SLODKI BIZNES /SER.DOK.USA/112 1680,724

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TLC nowym liderem kanałów lifestylowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
TVN Style....kocham Was.
odpowiedź
User
samozło
jestem pod wrażeniem. co prawda "nowy lider" to przesada (liczy sie 16-49) ale wzrost i tak jest spektakularny
odpowiedź
User
Bruce
Dobra robota Disco.
odpowiedź