TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła trzecią z koleiofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przypomnijmy, że wcześniej TNS dwukrotnie odrzucała propozycjeWPP, który oferował najpierw 948, a następnie 996 milionówfuntów.

Tym razem oferta holdingu wynosiła już 1,078 miliarda funtów,jednak zarząd TNS ponownie uznał, że propozycja WPP "znaczącozaniża wartość" firmy - informuje serwis Brand Republic.

Poza tym na początku ubiegłego miesiąca TNS doszła doporozumienia w sprawie fuzji z GfK, w wyniku której ma powstaćdruga po Nielsenie największa firma badawcza na świecie o rynkowejwartości około 4 miliardów dolarów.

Ostatnia oferta WPP pojawiła się tuż po orzeczeniu brytyjskiejorganizacji Takeover Panel wydającej zgody na przejmowanie firm, żeholding musi do 9 lipca przedłożyć ostateczną propozycję przejęciaTNS lub z niej zrezygnować.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały