TNS wygrał pomiar widowni w Australii

TNS Media Research wygrał trzyletni kontrakt na rozwój izarządzanie usługą RaPiDView dla płatnych telewizyjnych stacjicyfrowych w Australii.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt o nazwie Multiview rozpocznie się pod koniec 2009 r. ibędzie realizowany za pomocą TNS RaPiDView, pierwszego na świeciepomiaru widowni wykorzystującego dane z kanału zwrotnego zdekoderów zainstalowanych w reprezentatywnym panelu 10 000.gospodarstw domowych, będących abonentami AUSTAR i FOXTEL.

Multiview będzie zarządzany przez TNS Australia.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu