„To był rok! 2” ze wzrostem oglądalności. TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Drugi sezon „To był rok!” ogląda średnio 2,03 mln osób, o 60 tys. więcej niż pierwszy nadawany rok temu. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„To był rok! 2” ze wzrostem oglądalności. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVP

Jedynka drugi sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji w okresie od 15 marca do 10 maja wyniosła 2,03 mln widzów. Przełożyło się to na 13,35 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się przedostatni odcinek. Przyciągnął uwagę 2,19 mln widzów.

grafika

Dla porównania, wszystkie odcinki pierwszego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 22 marca do 26 maja) oglądało o 60 tys. widzów mniej - było to średnio 1,97 mln osób (odpowiednio 13,36 proc., 9,65 proc. i 10,71 proc. udziału; pierwsze dwa odcinki wyemitowano 8 i 15 marca w piątkowym prime-time - miały 1,48 mln widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/show-8-wspanialych-ogladalnosc-program-tvp1-opinie,7170722946426497a ##

Jedynka w paśmie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który pokazywał gł. programy kabaretowe, a jego udział ukształtował się na poziomie 9,75 proc. Dalsze lokaty zajęły: TVN („MasterChef Junior” i filmy fabularne; 6,43 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 5,48 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVP1 wokół emisji premierowych odcinków formatu wyniosły 5,75 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu pierwszy sezon zarobił z reklam 5,13 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-2-wyniki-ogladalnosci-tvp2-byla-liderem,7170713001912449a ##

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Kapitanami drużyn w drugiej serii są Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpili w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych