SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Duży wzrost oglądalności „To był rok!” w nowym paśmie

Nowy program „To był rok!” ogląda średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało odpowiednio 1,60 i 1,36 mln widzów, a widownia trzeciego wyemitowanego w niedzielny wieczór wzrosła do 2,04 mln osób.

fot. instagram / Anna Mucha Article

Nowy rozrywkowy program „To był rok!” nadawany jest na antenie Jedynki począwszy od 8 marca 2019 roku (pierwsze dwa odcinki pokazany były w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowane jest w nowym paśmie - w niedziele po 21.00). Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,67 mln widzów. Przełożyło się to na 11,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył się trzeci odcinek, który pokazany został w nowym paśmie. Przyciągnął on uwagę 2,04 mln osób. Pierwszy z nich śledziło 1,60 mln widzów, a drugi - 1,36 mln osób (dane odcinków udostępnione zostały przez Mediacom).

TVP1 w paśmie emisji rozrywkowego show jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, którego udział kształtuje się na poziomie 14,47 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (9,51 proc.) i TVP2 (6,85 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce trzecie.

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost oglądalności „To był rok!” w nowym paśmie

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babek
Sukces jednego tygodnia. Luzie myśleli ze będzie sanatorium.
18 20
odpowiedź
User
Tele morele
Myśleli, czekali i az do końca oglądali :)
13 14
odpowiedź
User
Robert
Bardzo dobry format. Oczwiście wtórny, wszystko już było ale się ogląda.
20 10
odpowiedź
User
xxx
Sukces jednego tygodnia. Luzie myśleli ze będzie sanatorium.


Ten program może prawdopodobnie mieć tych samych widzów co "Sanatorium miłości" i zawsze osiągać ok. 2 mln. Mi się tam podoba, wolę to niż sztuczność w TVN-ie.
22 16
odpowiedź
User
Romek
Sanatorium w tym paśmie miało 3,5 miliona. 1.5 mln widzów poszła do konkurencji
19 6
odpowiedź