SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,60 mln widzów debiutu „To był rok!” w TVP1

Pokazany w piątek wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego programu „To był rok!” oglądało średnio 1,60 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

fot. instagram / Anna Mucha Article

W piątek, 8 marca br. o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „To był rok!”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 10,76 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,87 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,02 mln, a w 16-59 - 1,76 mln).

W niedzielę prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na Twitterze poinformował, że pierwszy odcinek „To był rok!” śledziło 1,64 mln osób, a w peaku było to 1,78 mln. Powołał się na dane MOR, które uznawane są tylko przez Telewizję Polską.


„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.

Kolejne odcinki „To był rok!” Jedynka będzie pokazywać w piątki o godz. 20.35. Początkowo widowisko miało być emitowane o godz. 21.30, ale publiczny nadawca podjął decyzję o zamianie miejscami tego programu z teleturniejem „The Wall. Wygraj marzenia”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,60 mln widzów debiutu „To był rok!” w TVP1

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luk
kolejna "misyjna" produkcja...
11 5
odpowiedź
User
Widz
kolejna "misyjna" produkcja...

Akurat tutaj trochę misji jest, bo program ma też charakter edukacyjny.
PS. Orientuje się ktoś jak tam wypadł pierwszy odcinek The Wall z Kurzajewskim?
17 7
odpowiedź
User
pppoll
Będzie spadać, bo to mega nudne.
13 19
odpowiedź
User
parr
Może i misja, ale nie na piątek i nie w tym wydaniu, skład też nie dobrze obsadzony.
10 5
odpowiedź
User
odpowiedź
Program na pewno lepszy i mądrzejszy niż "Taniec z gwiazdami". A przy okazji:
Według Nielsena uznawanego za wyrocznię: 1,6 mln
Według MOR: 1,64 mln

Chyba wielkimi krokami (wreszcie) zbliża się koniec monopolu Nielsena.
19 15
odpowiedź