1,60 mln widzów debiutu „To był rok!” w TVP1

Pokazany w piątek wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego programu „To był rok!” oglądało średnio 1,60 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,60 mln widzów debiutu „To był rok!” w TVP1
fot. instagram / Anna Mucha

W piątek, 8 marca br. o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „To był rok!”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 10,76 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanatorium-milosci-2-kiedy-w-tvp1-jacek-kurski-komentuje,7171116275734145a ##

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,87 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,02 mln, a w 16-59 - 1,76 mln).

grafika

W niedzielę prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na Twitterze poinformował, że pierwszy odcinek „To był rok!” śledziło 1,64 mln osób, a w peaku było to 1,78 mln. Powołał się na dane MOR, które uznawane są tylko przez Telewizję Polską.

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu