SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,60 mln widzów debiutu „To był rok!” w TVP1

Pokazany w piątek wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego programu „To był rok!” oglądało średnio 1,60 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

fot. instagram / Anna MuchaArticle

W piątek, 8 marca br. o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „To był rok!”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 10,76 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,87 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,02 mln, a w 16-59 - 1,76 mln).

W niedzielę prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na Twitterze poinformował, że pierwszy odcinek „To był rok!” śledziło 1,64 mln osób, a w peaku było to 1,78 mln. Powołał się na dane MOR, które uznawane są tylko przez Telewizję Polską.


„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.

Kolejne odcinki „To był rok!” Jedynka będzie pokazywać w piątki o godz. 20.35. Początkowo widowisko miało być emitowane o godz. 21.30, ale publiczny nadawca podjął decyzję o zamianie miejscami tego programu z teleturniejem „The Wall. Wygraj marzenia”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,60 mln widzów debiutu „To był rok!” w TVP1

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luk
kolejna "misyjna" produkcja...
odpowiedź
User
Widz
kolejna "misyjna" produkcja...

Akurat tutaj trochę misji jest, bo program ma też charakter edukacyjny.
PS. Orientuje się ktoś jak tam wypadł pierwszy odcinek The Wall z Kurzajewskim?
odpowiedź
User
pppoll
Będzie spadać, bo to mega nudne.
odpowiedź
User
parr
Może i misja, ale nie na piątek i nie w tym wydaniu, skład też nie dobrze obsadzony.
odpowiedź
User
odpowiedź
Program na pewno lepszy i mądrzejszy niż "Taniec z gwiazdami". A przy okazji:
Według Nielsena uznawanego za wyrocznię: 1,6 mln
Według MOR: 1,64 mln

Chyba wielkimi krokami (wreszcie) zbliża się koniec monopolu Nielsena.
odpowiedź