SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,72 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

Trzeci sezon „To był rok!” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Tomasz Kammel, lzabella Krzan, Tomasz Wolny. To był rok / foto: TVP Article

Jedynka trzeci sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazywała w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 14 marca do 6 czerwca br. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,71 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził drugi odcinek, który śledziło 2,03 mln osób.

Dla porównania, drugi sezon „To był rok!” emitowany w TVP1 wiosną ub.r. (tj. od 15 marca do 10 maja w niedziele o 21.15) oglądało średnio 2,03 mln osób (odpowiednio 13,35 proc., 9,98 proc. i 11,09 proc. udziału). Cykl stracił 310 tys. widzów.

Jedynka w paśmie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który pokazywał gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtował się na poziomie 11,07 proc. Dalsze lokaty zajęły: TVN (gł. „MasterChef Junior”; 6,15 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 4,46 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była wiceliderem.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków trzeciego sezonu „To był rok!” wyniosły 8,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Kapitanami drużyn w trzeciej serii są Izabela Krzan i Tomasz Wolny, a prowadzącym - Tomasz Kammel.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,72 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klara
Czy Pan Konrad już wymyślił ten program na nowo aby TVP nie musiała płacić wysokich kosztów licencji?
odpowiedź
User
Tomekk
Nie ma szału z oglądalnością.Gdyby ten program był nadawany na płatnym kanale to wynik można uznać za sukces ale ze jest na kanale otwartym to wynik słaby
odpowiedź
User
Manek
TVP straciło widzów a było szok
odpowiedź