SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie” przekonuje Fundacja DKMS (wideo)

„To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie” - to myśl przewodnia nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS. W ramach współpracy agencja H2O stworzyła od podstaw koncepcję nowej kampanii społecznej , a także wyprodukowała spot i wszystkie materiały dedykowane projektowi.

Article

Ogólnopolskie działania komunikacyjne Fundacji obejmą swoim zasięgiem wszystkie kanały – telewizję, radio, internet, social media i outdoor. Kampania wystartowała z początkiem bieżącego tygodnia.

- Tygodnie researchu, badań, ale przede wszystkim szczerych rozmów z dawcami, pozwoliło nam wyłapać to, co okazuje się bardzo ważne w przypadku podjęcia decyzji o rejestracji. To pierwszy krok do tego, aby w przyszłości mieć szansę na niesienie pomocy. A zostanie dawcą to niesamowite uczucie - dzięki czemuś, co każdy z nas nosi w sobie, możemy dać nadzieję nie tylko na zdrowie, ale i na życie. Ta świadomość uskrzydla - tłumaczy Marcin Maj, business development director & partner w H2O Creative.

By przekaz był w pełni zrozumiały i łatwy do identyfikacji, nabrał on realnego kształtu w postaci symbolu skrzydeł. Znak ten, jako motyw przewodni, pojawia się we wszystkich materiałach dedykowanych działaniom.

Nowa odsłona komunikacji Fundacji DKMS to także zmiana optyki i myślenia o zagadnieniu dawstwa oraz rejestracji w bazie. To przeniesienie akcentu z trudnych, pełnych współczucia historii chorych na dobre emocje, uśmiech i radość z możliwości podarowania komuś życia.

- Zależało nam, aby pokazać pozytywne przykłady, dlatego w spocie telewizyjnym, obok znanej z poprzednich kampanii małej Hani, która żyje dzięki Dawcy szpiku, wystąpili prawdziwi dawcy zarejestrowani w bazie fundacji. Dzięki temu przekaz jeszcze bardziej zyskuje na mocy i pokazuje, że każdy z nas może dołączyć do to tej wspaniałej grupy i móc poczuć to #niesamowiteuczucie. Bez względu na to kim jesteśmy, co robimy i gdzie mieszkamy - podsumowuje Maj.

Za strategię, koncepcję oraz pełną realizację, w tym spot, odpowiada H2O Creative - współpracę z Fundacją DKMS nawiązała jesienią ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie” przekonuje Fundacja DKMS (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
kreatywnie jakieś to trochę straszne, mimo, że szczytne :/
7 2
odpowiedź
User
dobre praktyki
z tego co wiem to reżyserem tego spotu jest Bartek Prokopowicz, produkcja: FoszerSawicki, postprodukcja: Rio de Post. Dobrą praktyką jest wspomnieć o twórcach
9 2
odpowiedź
User
Jesien obyczajow
@dobre praktyki - najwazniejsze nazwisko pada w tekscie, wiec po co wiecej wymieniac.
3 2
odpowiedź
User
Ewaro
„Za strategię, koncepcję oraz pełną realizację, w tym spot, odpowiada H2O Creative” to nie jest prawda.... slabe...
4 1
odpowiedź
User
!
„Za strategię, koncepcję oraz pełną realizację, w tym spot, odpowiada H2O Creative” to nie jest prawda.... slabe...
!
4 1
odpowiedź