"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi

Pepsi rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki. Obejmuje ona szerokozasięgową emisję spotów telewizyjnych i digital video, kontekstową obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi

Tegoroczna kampania nawiązuje do klasycznego, pełnego sentymentu połączenia - Pepsi z cytryną. Hasło „To takie proste” niesie ze sobą jasny przekaz: nie trzeba już kroić, wyciskać ani martwić się o pestki – wystarczy otworzyć napój, by cieszyć się ulubionym smakiem. Teraz dostępny jest w dwóch wariantach – klasycznym oraz bez cukru – i w nowych, wygodnych pojemnościach: 0,33 l w puszce oraz 0,85 l, 1 l i 1,75 l w butelce. 

Właśnie ruszyła emisja spotu reklamowego stylizowanego na kultowy program zakupowy z lat 90., w którym pojawia się specjalny numer telefonu. Po jego wybraniu połączenie odbiera Norbi – który w zależności od wyboru dzwoniącego może opowiedzieć o aktualnie trwającym konkursie marki lub zaśpiewać swój największy hit w wersji dedykowanej Pepsi Twist.

Działania obejmują szerokozasięgową obecność w mediach – zarówno w telewizji, jak i digitalu – oraz kontekstową komunikację w przestrzeni miejskiej (OOH i DOOH). Ważnym elementem jest kreatywny konkurs konsumencki „To takie proste” dostępny na platformie Joy by PepsiCo. 

Ideę kampanii wspierają także influencerzy, którzy dzielą się swoim „prostym twistem” w mediach społecznościowych. Dodatkowo w maju kampania zyska modowy akcent. We współpracy z kultową polską marką odzieżową, powstanie nowy drop ubraniowy. Kolekcja, zaprojektowana specjalnie z okazji kampanii, będzie dostępna w limitowanej ilości podczas dropu wyłącznie na stronie internetowej Pepsi. 
 

Dodatkowo, w ramach kampanii, Pepsi organizuje konkurs konsumencki, który potrwa do 30 kwietnia 2025 roku. Wystarczy kupić swoją ulubioną Pepsi o smaku cytryny, zachować dowód zakupu i zgłosić się do konkursu na platformie oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na wygranych czekają wyjątkowe nagrody, cytryna na kółkach czyli Citroen C3, aparaty Instax Mini Liplay z zestawem filmów, oraz kultowy kubek termiczny Stanley. 

Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja PepsiCo – Sips & Bites. Na bazie tego konceptu polską odsłonę kampanii opracowała agencja Feeders. Za działania PR odpowiada Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie i zakup mediów realizuje Zenith Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu