SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'To ważne...' w kampanii Inchcape Motor

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Inchcape Motor,dealera samochodów BMW i Mini. Akcja pod hasłem "To ważne&"obejmuje radio, internet i outdoor.

Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowaInchcape Motor, dealera samochodów BMW iMini, podkreśla, że ta firma zapewnia swoim klientomentuzjazm, pewność i pełną satysfakcję. Poszczególne layoutywykorzystywane w tej akcji opierają się na hasłach "To ważne skądwyjeżdżasz" i "To ważne, kto zagląda pod maskę Twojego samochodu".Zwieńczeniem kampanii - zaplanowanej do końca października - będzieuroczyste otwarcie największego i najnowocześniejszego salonu BMW wPolsce, który Inchcape Motor wybudował właśnie w Warszawie.

InchcapeMotorbmw



Działania reklamowe w Warszawie i okolicach obejmują radio (Tok FM,PIN, Pogoda, Roxy, Antyradio i Wawa), internet (Moto and Man,serwisy gazeta.pl i interia.pl, TVN24.pl, Onet.pl) oraz outdoor(siatki wielkoformatowe, backlighty, ekrany LED). Kreację kampaniiprzygotowała agencja Banah Group, a za zakupmediów odpowiada Brand Conection.

Dołącz do dyskusji: 'To ważne...' w kampanii Inchcape Motor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl