SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl

Tomasz Bączek 18 października obejmie stanowisko head of brand w departamencie marketingu Wakacje.pl (Grupa Wirtualna Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Wakacje.pl to spółka zależna Wirtualnej Polski Holding (screen: Wakacje.pl)Article

Bączek obecnie jest kierownikiem działu marketingu Wirtualnej Polski. Na nowym stanowisku będzie podlegał Katarzynie Walczak, która zarządza departamentem marketingu Wakacje.pl.

Informację potwierdził Michał Siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Grupy WP.

Tomasz Bączek z Wirtualną Polską związany jest od 2003 roku. Był specjalistą ds. marketingu, a od  2009 roku jest kierownikiem działu marketingu. Na początku 2019 roku został także head of marketing B2C growth.

Wakacje.pl to spółka zależna Wirtualnej Polski Holding.

Czytaj też: Wirtualna Polska i Grupa Polsat Plus rekordowo drogie na giełdzie, zyskują na reklamach i podwyżkach cen

W pierwszej połowie br. przychody Wirtualnej Polski Holding poszły w górę rok do roku o 52,3 proc. do 397,11 mln zł, a zysk netto - z 15,09 do 69,99 mln zł. Wynika to z poprawy sytuacji w reklamie internetowej i turystyce zagranicznej, którą zajmuje się spółka Wakacje.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Myziak
Gratulacje Tomek!
odpowiedź
User
Kolejny
Hmmm jazdzynska, chabas, teraz bączek... To jakiś exodus? Kto jeszcze czy już koniec? Gratulacje Tomus
odpowiedź
User
Tomek
Graty!!
odpowiedź