SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Bartnik: Plus potrzebuje gruntownej odmiany i odważnych decyzji

Marka Plus potrzebuje bardzo gruntownej odmiany i poważnych, odważnych decyzji. Na tle konkurentów - Play, Orange i T Mobile - wyraźnie wymaga odświeżenia i poszukania jakiegoś pomysłu na siebie - uważa Tomasz Bartnik, partner w OneEleven.

Tomasz BartnikArticle

- Oczywiście będzie to bardzo trudne, ponieważ kategoria „telekomów” znajduje się w zaawansowanej fazie komodyzacji - uważa Bartnik. - Jednak Plus, rozpatrywany jako wspólna oferta z Cyfrowym Polsatem może stworzyć ofertę bardzo wyjątkową - pierwszą całościową, w pełni zintegrowaną ofertę telewizyjno-telekomunikacyjną, z wyjątkowymi możliwościami rozszerzania na kolejne rodzaje produktów. Moją rekomendacją byłby rebranding Plus GSM i Polsatu na jedną, zintegrowaną markę, najlepiej o bardzo współczesnym, międzynarodowym charakterze - dodaje.

W jego opinii w przypadku Plusa, brakuje pomysłu na markę i nowego pomysłu na komunikację. -Większość reklam Plus GSM  - myśląc o tym bardzo szeroko czyli ze wszystkimi submarkami i odrębnymi markami pre-paid jest ostatnio bardzo wtórna i nieciekawa. Kiedyś Plus to było Mumio tak jak dziś Play to Kurdej-Szatan. A jak dziś postrzegany jest Plus? Nie chcę się wypowiadać na temat percepcji tej marki bez znajomości nowych badań wizerunkowych, do których nie mam dostępu - puentuje Bartnik.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Bartnik: Plus potrzebuje gruntownej odmiany i odważnych decyzji

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasztan
Do mnie najbardziej trafiają jednak reklamy T-Mobile reszta operatorów musi jeszcze sporo nadgonić
odpowiedź
User
Marek
Nie bardzo rozumiem, co jest Plusowi potrzebne. Ja mam u nich abonament telefoniczny od nie pamiętam kiedy, i bardzo mi to odpowiada. Jest tanio, wygodnie, co umowę podrzucają świetny sprzęt w dobrej cenie. Ja nic innego nie potrzebuję, więc nie bardzo rozumiem, o co chodzi...
odpowiedź
User
Polones Copue
Chodzi o to, że marketingowcy, komunikatorzy i reklamowcy potrzebują trochę zarobić na Polkomtelu. Najbardziej ubawił mnie "międzynarodowy charakter" tej marki, którą powinien mieć Plus do spółki z CP. Jak wiadomo, klient już nie chce dzwonić z telefonu, ani telewizji oglądać, jeżeli to nie jest telefon międzynarodowy lub telewizja międzynarodowa :-)
Akurat ta firma jest jedyną dużą firmą telekomunikacyjno-telewizyjną w Polsce, która:
a. ma mocną, polską markę ugruntowaną od ładnych paru lat na rynku - więc trzeba ją wyrzucić do kosza, żeby parę osób mogło zbić fortuny na rebrandingu;
b. nie jest firmą zagraniczną, tylko polską!
Moim zdaniem Plus słusznie trzyma się od lat linii komunikacyjnej, w której pokazuje się jako firma nowoczesna, pionier technologiczny (ostatnio jako pierwsi i długo jedyni w Polsce mieli LTE) i jednocześnie firma polska. Jest to rzadki i wart pielęgnowania przypadek firmy, w przypadku której coś co polskie /= przaśne.
odpowiedź