Tomasz Bochenek nowym dyrektorem generalnym Oracle Polska. Zastąpił Piotra Witczyńskiego

Tomasz Bochenek, były szef polskiego oddziału Microsoft został dyrektorem generalnym Oracle Polska. Bochenek zastąpił na stanowisku Piotra Witczyńskiego, który przez ostatni rok kierował tymczasowo firmą.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Tomasz Bochenek jest związany z branżą IT od 28 lat, początkowo na rynku polskim, a w ostatnich 14 latach na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej oraz w Rosji.

Przed dołączeniem do zespołu Oracle Bochenek pracował przez prawie 20 lat w firmie Microsoft, gdzie rozpoczął pracę jako dyrektor generalny polskiego oddziału, następnie objął stanowisko wiceprezydenta ds. sprzedaży i marketingu w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, a potem stanął na czele grupy odpowiedzialnej za biznes konsumencki w tym regionie.

W ostatnich czterech latach Bochenek pracował w Rosji, gdzie pełnił obowiązki dyrektora generalnego. Na wcześniejszym etapie kariery pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach IBM i Compaq Computer.

Teraz poinformowano że Tomasz Bochenek od 1 listopada br. pełni funkcję dyrektora generalnego Oracle Polska, jest także dyrektorem sprzedaży technologii Oracle dla rynku polskiego.

Bochenek zastąpił na stanowisku Piotra Witczyńskiego, który przez ostatni rok kierował tymczasowo firmą i pozostanie w Oracle Polska realizując inne zadania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS