SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński na nowym stanowiskach w Netsprincie

Tomasz Brzeziński awansował w firmie reklamy internetowej Netsprint na stanowisko business development directora, a Mariusz Jabłoński - na e-commerce sales directora.

Od lewej: Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński Article

Brzeziński w nowej funkcji będzie odpowiadać za działania z zakresu performance marketingu, głównie usługi Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Scientist. W firmie pracuje od czerwca ub.r., poprzednio był głównym analitykiem danych.

Wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska, w latach 2005-2012 pełnił funkcję dyrektora ds. badań i analiz w Polsat Media. Ponadto pracował m.in. jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Ukończył studia z zakresu metod ilościowych i systemów informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej.

Mariusz Jabłoński jako e-commerce sales director będzie odpowiadał za realizację budżetu od strony sprzedażowej. Z Netsprintem jest związany od ub.r., dotychczas pełnił funkcję dyrektora rozwoju biznesu.

Wcześniej pracował m.in. w Alfa Projekt (gdzie zajmował się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem) oraz jako sales director w RTB House. Jest absolwentem handlu międzynarodowego na Uczelni Łazarskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński na nowym stanowiskach w Netsprincie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Mario to w Netsprincie od lat ślizga się, jak pasek klinowy :)
11 8
odpowiedź