Tomasz Chwinda dyrektorem artystycznym w Valkea Media

Tomasz Chwinda objął stanowisko dyrektora artystycznego w wydawnictwie Valkea Media. To nowa funkcja w firmie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
5 komentarzy

Chwinda będzie odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad publikacjami grupy Warsaw Business Journal oraz będzie tworzyć strategie kreatywne i artystyczne dla nowych projektów custom publishingowych.

Tomasz Chwinda pracował wcześniej jako dyrektor kreatywny i artystyczny w agencjach Mediapolis, Novimedia i Direct Publishing Group, a także w magazynach „Focus”, „Elle” i „Voyage".

Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych.

Stworzył 100 projektów magazynów, jest też laureatem dziewięciu nagród w prestiżowym konkursie Pearl Awards, organizowanym przez amerykański Custom Content Council.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background
Komentarze (5)
TADTEZ kfddpervtbbc, [url=http://lkmxjurgoair.com/]lkmxjurgoair[/url], [link=http://oackyjslhkhe.com/]oackyjslhkhe[/link], http://wyuugepadomt.com/
15 lat temu

TADTEZ kfddpervtbbc, [url=http://lkmxjurgoair.com/]lkmxjurgoair[/url], [link=http://oackyjslhkhe.com/]oackyjslhkhe[/link], http://wyuugepadomt.com/

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji