Tomasz Hilt prezesem Men at Work

Od marca 2004 roku stanowisko prezesa agencji Men at Work obejmie Tomasz Hilt

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od marca 2004 roku stanowisko prezesa agencji Men at Work obejmie Tomasz Hilt, równolegle zostanie dyrektorem połączonego Działu Strategii agencji Just i Men at Work, w której agencja Just jest większościowym udziałowcem.

Ze względu na prywatne plany życiowe stanowisko to opuszcza Hubert Padalak, jeden z założycieli agencji. Hubert Padalak wprowadził Men at Work do czołówki agencji below the line w Polsce.

W tym roku agencja została najwyżej oceniona w rankingu klientów pod względem kreacji i skuteczności (Media&Marketing, Raport Specjalny 2003).

Funkcję dyrektora zarządzającego przejął Sławomir Świderski, będący dotychczas wiceprezesem agencji odpowiedzialnym za rozwój nowego biznesu, co pozostaje nadal w zakresie jego zadań.

Tomasz Hilt był wcześniej dyrektorem generalnym radia RMI FM oraz członkiem zarządu spółki Media, będącej właścicielem stacji. Nowo powołany prezes Men at Work swoje doświadczenie w reklamie zdobywał w pracy dla międzynarodowych agencji - McCann Erickson oraz J. Walter Thompson. Był wówczas odpowiedzialny za współpracę między innymi z General Motors, Unilever, Inteligo, Goodyear, Elektrim oraz Daewoo i Durex. Jako prezes zarządu Hilt współtworzył również polskie struktury największego europejskiego brokera radiowego -Radio Marketing Service. Tomasz Hilt ma 35 lat, jest z wykształcenia prawnikiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały