SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Hilt prezesem Men at Work

Od marca 2004 roku stanowisko prezesa agencji Men at Work obejmie Tomasz Hilt

Od marca 2004 roku stanowisko prezesa agencji Men at Work obejmie Tomasz Hilt, równolegle zostanie dyrektorem połączonego Działu Strategii agencji Just i Men at Work, w której agencja Just jest większościowym udziałowcem.

Ze względu na prywatne plany życiowe stanowisko to opuszcza Hubert Padalak, jeden z założycieli agencji. Hubert Padalak wprowadził Men at Work do czołówki agencji below the line w Polsce.

W tym roku agencja została najwyżej oceniona w rankingu klientów pod względem kreacji i skuteczności (Media&Marketing, Raport Specjalny 2003).

Funkcję dyrektora zarządzającego przejął Sławomir Świderski, będący dotychczas wiceprezesem agencji odpowiedzialnym za rozwój nowego biznesu, co pozostaje nadal w zakresie jego zadań.

Tomasz Hilt był wcześniej dyrektorem generalnym radia RMI FM oraz członkiem zarządu spółki Media, będącej właścicielem stacji. Nowo powołany prezes Men at Work swoje doświadczenie w reklamie zdobywał w pracy dla międzynarodowych agencji - McCann Erickson oraz J. Walter Thompson. Był wówczas odpowiedzialny za współpracę między innymi z General Motors, Unilever, Inteligo, Goodyear, Elektrim oraz Daewoo i Durex. Jako prezes zarządu Hilt współtworzył również polskie struktury największego europejskiego brokera radiowego -Radio Marketing Service. Tomasz Hilt ma 35 lat, jest z wykształcenia prawnikiem.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Hilt prezesem Men at Work

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl