Tomasz Jagiełło z międzynarodową nagrodą Professional of the Year, kina Helios z nominacją

Członek zarządu Agory, Tomasz Jagiełło, został uhonorowany tytułem Professional of the Year w 12. edycji międzynarodowego konkursu Europa Property CEE Retail Awards. Kierowana przez niego sieć kin Helios otrzymała nominację w kategorii Retailer of the Year - Specialty Retailer.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Tomasz Jagiełło z międzynarodową nagrodą Professional of the Year, kina Helios z nominacją
Tomasz Jagiełło

Podczas uroczystej gali wyróżnione zostały firmy i osoby, których dokonania miały największy wpływ na rozwój sektora retail w minionym roku. Zwycięzców w 39 kategoriach wybrało jury złożone z ekspertów rynkowych. - Nagroda CEE Retail Award jest dla mnie wyjątkowym wyróżnieniem, a równocześnie potwierdzeniem, że strategia rozwoju sieci kin zdobywa uznanie także na forum międzynarodowym. Zwycięstwo w tak prestiżowym konkursie cieszy tym bardziej, że doceniono moje osobiste dokonania i pomysły na nowatorskie rozwiązania wprowadzone w kinach Helios  - komentuje Tomasz Jagiełło.

Wydarzenie CEE Retail Awards skupia najważniejszych przedstawicieli handlu detalicznego, w tym inwestorów, deweloperów i ekspertów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.  Tomasz Jagiełło jest założycielem sieci Helios  - największego operatora kin w Polsce. Jako prezes spółki od początku odpowiedzialny jest za jej rozwój oraz strategię. Był też jednym z pomysłodawców powołania spółki Next Film. Od 2013 roku jest członkiem zarządu Agory. Od 2018 roku jest również odpowiedzialny za rozwój działalności gastronomicznej Grupy Agora w ramach spółek Foodio Concepts (Papa Diego) oraz Step Inside (Pasibus). Tomasz Jagiełło to także wiceprezes zarządu International Union of Cinemas - międzynarodowej organizacji branżowej skupiającej duże europejskie firmy kinowe oraz branżowe europejskie organizacje krajowe.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa