SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Karolak reklamuje Orange Open dla Firm (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca ofertę Orange Open dla Firm. Twarzą akcji jest Tomasz Karolak, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.

Tomasz KarolakArticle

Nowa kampania informuje, że klienci, którzy dokupią usługi lub przejdą do Orange, mogą obniżyć rachunki nawet o 780 zł netto rocznie. W nowej ofercie dostępne są również smartfony za 0 zł na start.

W akcji reklamowej występuje Tomasz Karolak, który odgrywa rolę architekta Ludwika Boskiego z serialu „Rodzinka.pl”, który w spocie projektuje wnętrze przedszkola. W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania reklamowa Orange Open z udziałem wszystkich gwiazd serialu „Rodzinka.pl” (więcej na ten temat).

Kampania Orange Open dla Firm potrwa do 8 czerwca br. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, internet oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Karolak reklamuje Orange Open dla Firm (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk1
Kiedyś na pewno wpadnie w oko Lagerfeldowi i będzie reklamował torebki Chanel
odpowiedź
User
kajka
Bardzo fajna reklama. Jedna z niewielu, którą toleruję. Karolak jest w niej świetny.
odpowiedź
User
aga
jak dla mnie to pasuje do tej reklamy. Lubie gościa za jego poczucie humoru, które można zobaczyć na każdym kroku.
odpowiedź