Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk reklamują paliwo milesPLUS na stacjach Circle K (wideo)

Kierowcy rajdowi Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk zostali ambasadorami reklamowymi sieci stacji paliwowych Circle K w Polsce. Jednocześnie firma zaczęła polską odsłonę kampanii ze śpiewaczką operową w roli głównej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk reklamują paliwo milesPLUS na stacjach Circle K (wideo)

- Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z tak znakomitymi reprezentantami sportów samochodowych w Polsce. Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar to kontrastowe osobowości, reprezentujące dwie zupełnie odmienne dyscypliny - drifting i rallycross. Pomimo różnic, łączy ich pasja do samochodów i wola zwyciężania. Wierzymy, że ich pozytywna energia wzmocni świadomość marki Circle K w Polsce - komentuje Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Circle K.

W kampaniach z udziałem Kuchara i Pilarczyk będzie reklamowana marka paliw premium milesPLUS. Działania będą obejmowały internet (m.in. aktywności w mediach społecznościowych), eventy oraz obecność na zawodach sportowych.

Jednocześnie Circle K zaczyna polską odsłonę telewizyjnej kampanii reklamowej „Motor Opera”. W spocie amerykańska śpiewaczka sopranowa Jenufa Gleich razem z „samochodową orkiestrą” wykonuje słynny utwór „Walkiria” Richarda Wagnera. Ma to podkreślać, że dzięki paliwom milesPLUS silnik zyskuje nie tylko większą moc i przyspieszenie, ale również generuje czysty dźwięk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]