Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk reklamują paliwo milesPLUS na stacjach Circle K (wideo)

Kierowcy rajdowi Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk zostali ambasadorami reklamowymi sieci stacji paliwowych Circle K w Polsce. Jednocześnie firma zaczęła polską odsłonę kampanii ze śpiewaczką operową w roli głównej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk reklamują paliwo milesPLUS na stacjach Circle K (wideo)

- Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z tak znakomitymi reprezentantami sportów samochodowych w Polsce. Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar to kontrastowe osobowości, reprezentujące dwie zupełnie odmienne dyscypliny - drifting i rallycross. Pomimo różnic, łączy ich pasja do samochodów i wola zwyciężania. Wierzymy, że ich pozytywna energia wzmocni świadomość marki Circle K w Polsce - komentuje Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Circle K.

W kampaniach z udziałem Kuchara i Pilarczyk będzie reklamowana marka paliw premium milesPLUS. Działania będą obejmowały internet (m.in. aktywności w mediach społecznościowych), eventy oraz obecność na zawodach sportowych.

Jednocześnie Circle K zaczyna polską odsłonę telewizyjnej kampanii reklamowej „Motor Opera”. W spocie amerykańska śpiewaczka sopranowa Jenufa Gleich razem z „samochodową orkiestrą” wykonuje słynny utwór „Walkiria” Richarda Wagnera. Ma to podkreślać, że dzięki paliwom milesPLUS silnik zyskuje nie tylko większą moc i przyspieszenie, ale również generuje czysty dźwięk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"