SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem Krzysztof Rutkowski

Zakończoną właśnie edycję programu "Tomasz Lis na żywo" śledziło w TVP2 nieco mniej widzów niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja pozostała jednak nadal liderem pasma. Wpływy reklamowe programu wyniosły ponad 20 mln zł.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków “Tomasz Lis na żywo” nadawanych od 5 września 2011 do 4 czerwca br. wyniosła 2,69 mln widzów, co dało stacji 21,88 proc. udziału w 4+. Znacznie niższy był udział talk-show w grupie komercyjnej 16-49, gdzie wyniósł tylko 14,41 proc. Widownia programu była nieco mniejsza niż w analogicznym okresie ub.r., gdy magazyn śledziło 2,77 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,34 proc. i 14,65 proc.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 6 lutego br., w którym rzecznik Komendy Głównej Policji - Mariusz Sokołowski oraz Krzysztof Rutkowski dyskutowali o kontrowersjach związanych z ujawnieniem prawdy o losach półrocznej Magdy z Sosnowca. W drugiej części programu Tomasz Lis rozmawiał z Marią Czubaszek o burzy medialnej, którą wywołało jej wyznanie o dokonanych w młodości aborcjach. Odcinek ten oglądało aż 4,53 mln widzów. Jednak tylko dwa odcinki produkcji przekroczyły barierę 4 mln widzów. Wydanie znajdujące się na trzecim miejscu oglądało już jedynie 3,47 mln widzów.

TVP2 w czasie emisji talk-show Tomasz Lisa (poniedziałki 21.50) pozostała liderem rynku wśród wszystkich widzów. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 19,24 proc. zajął Polsat, nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci był TVN (14,06 proc.; “Milion w minutę”, “Hdw3D”, “Mentalista”, „Dowody Zbrodni”, ”Szymon na żywo”), a czwarta - Jedynka (8,31 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 była dopiero na trzeciej pozycji za Polsatem (24,66 proc.) i TVN (15,22 proc.).

Wpływy reklamowe programu w analizowanym okresie wyniosły 20,3 mln zł, czyli były podobnie, co poprzednia seria (dane cennikowe netto bez rabatów).

Kolejne odcinki programu „Tomasz Lis na żywo” nadawane będą w TVP2 od września br.


Pięć topowych odcinków “Tomasz Lis na żywo”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-02-2012453023633,84%25,45%
13-02-2012431572534,03%25,30%
20-02-2012346667428,00%17,05%
26-03-2012344177626,67%18,22%
17-10-2011339826227,95%19,70%


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2-Tomasz Lis na żywo269240421,88%14,41%
Polsat236749619,24%24,66%
TVN173069414,06%15,22%
TVP110229108,31%7,62%

Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem Krzysztof Rutkowski

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
media
Lis stracił kilkanaście tysięcy, tak, a Majewski milion, wielki sukces Lisa, to się prawicowe kundelki wściekną. O takiej oglądalności mogą tylko pomarzyć>
odpowiedź
User
majster
Dane wskazują, że Lis wykosił konkurencję, normalny program, normalne rozmowy, wystarczy by wygrać.
odpowiedź
User
WSI 24
20 lat w służbie władzy. Polecam "nocną zmianę" w internecie. To jest propaganda Panie Lis, a nie dziennikarstwo.
odpowiedź