SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Perkowski digital investments directorem w MediaHub Poland

Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade agencji.

Tomasz Perkowski, fot. MediaHub PolandTomasz Perkowski, fot. MediaHub Poland

Perkowski odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów MediaHub i optymalizację procesów zakupowych w obszarze mediów digital. Po awansie raportuje bezpośrednio do Macieja Niepsuja, szefa działu trade w MediaHub.

- Dynamika z jaką rozwijamy  u nas obszar digital to nie tylko narzędzia i technologie, ale również udział tego medium w wydatkach naszych klientów. Wierzymy, że awans Tomka, jego doświadczenie i znajomość rynku pozwolą nam optymalnie zarządzać rosnącymi budżetami klientów w kluczowych dla nich obszarach - mówi Maciej Niepsuj, chief trading officer w MediaHub.  - Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nowe wyzwania pozwolą Tomkowi w pełni wykorzystać jego dotychczasowe doświadczenia we współpracy z mediami - podkreśla.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Perkowski w MediaHub pracuje od 15 lat. Zaczynał jako media  planner,  a w ostatnim czasie pracował jako senior digital manager w  zespole Anny  Jezierskiej, client managing partner w MediaHub. Odpowiadał za zespół obsługujący klientów w zakresie strategii, planowania i realizacji kampanii online wśród, których znaleźli się m.in. CCC, Vision Express, Kross, ORLEN, Vinted, Lotos, Decathlon, Microsoft, Telepizza czy Velux.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Perkowski digital investments directorem w MediaHub Poland

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Brawo!
odpowiedź
User
Hater
Agencja jednego IING.
odpowiedź