SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Sekielski zaprzecza, by płacił funkcjonariuszowi BOR za wypowiedź

Tomasz Sekielski zaprzecza informacjom podanym w komunikacie Kancelarii Senatu, jakoby miał proponować funkcjonariuszowi BOR nagranie wypowiedzi za pieniądze. List w tej sprawie do prezesa TVP Juliusza Brauna wysłał marszałek Senatu Bogdan Borusewicz.

Article

Kancelaria Senatu poinformowała w środę w komunikacie, że „Marszałek Senatu Bogdan Borusewicz otrzymał informację, iż redaktor Tomasz Sekielski zwrócił się do oficera Biura Ochrony Rządu z propozycją wypowiedzi dotyczącej osoby Marszałka Borusewicza dla TVP” - Redaktor Sekielski oferował zakrycie twarzy i zniekształcenie głosu funkcjonariusza oraz gratyfikację finansową za udział w audycji - podano w komunikacie Kancelarii.

Marszałek Borusewicz wysłał w związku z tym list do prezesa TVP Juliusza Brauna. Poprosił w nim o informację, „czy tego typu działania związane z pozyskiwaniem informacji z naruszeniem przepisów prawa są finansowane ze środków publicznych”. List został przekazany do wiadomości Jana Dworaka, szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Tomasz Sekielski w przesłanym do Wirtualnemedia.pl oświadczeniu napisał, że informacje Kancelarii Senatu są w całości nieprawdziwe.-  Nie rozmawiałem z żadnym funkcjonariuszem BOR na temat Marszałka Senatu, ani nie proponowałem żadnemu funkcjonariuszowi BOR jakiegokolwiek wynagrodzenia - twierdzi Sekielski. - Oczekuję niezwłocznego sprostowania podanych przez Kancelarię Senatu informacji – dodaje dziennikarz.

Telewizja Polska podała, że w najbliższych dniach prezes Braun odpowie na list Bogdana Borusewicza.

Tomasz Sekielski prowadzi w TVP1 magazyn reportersko-śledczy „Po prostu”. Oglądać go można we wtorki o 20.20. Widownia odcinków nadanych w okresie od stycznia br. do połowy marca br. wyniosła 1,58 mln widzów przy udziale na poziomie 9,59 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Sekielski zaprzecza, by płacił funkcjonariuszowi BOR za wypowiedź

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Był sobie Gdańsk...
TVP, całkowicie opanowana przez ekipę Pana Prezydenta, narzędziem w walce o Belweder 2015 ? Próba podważenia autorytetu marszałka Senatu RP, Bogdana Borusewicza, który może być konkurentem Bronisława Komorowskiego w walce o drugą kadencję? Ciekawa kombinacja polityczna, z nieciekawym udziałem tzw. mediów, tzw. publicznych, boć przecież powszechnie wiadomo, że to otwarty zbiór rozmaitych funkcjonariuszy partyjnych, animowanych przez rywalizujące biura polityczne. Bomba poszła w górę. Wyścig rozpoczęty. Co kancelarii Senatu może odpowiedzieć przewodniczący KRRiTV Jan Dworak, były sekretarz prasowy Unii Demokratycznej? Albo prezes TVP Juliusz Braun, były przewodniczący KRRiTV z rekomendacji tejże Unii Demokratycznej? Że nie mieli niecnych zamiarów wobec marszałka Senatu, kiedyś również działacza Unii Demokratycznej, choć jakże innego od warszawskich UDeków? Podzielam, zasłyszaną w mediach opinię marszałka Borusewicza, że ktoś, nie od dziś, robi w TVP coś za publiczne pieniądze. Nie pierwsze to pospolite matactwo politruckiego desantu Jana Dworaka w TVP.
22 10
odpowiedź
User
KLAPA
Sekielski ściągnięty do pppppublicznej przez Radziszewskiego kolegę z tvnu bez pilotażu z plagiatem do wyjaśnienia zalicza kolejną wpadkę. Radziszewski się nadął, znaczy Dworak mu kazał. Fajans dratwą szyty grubą na łokieć jak cała BraunTiVi. Skompromitowana i niewiarygodna ma oglądalność poniżej kreski.
27 10
odpowiedź
User
medum
Jeden diabeł wie, kto tu komu płaci i kto funkcjonariusz??
13 8
odpowiedź
User
ŁYNSTON CZERCZIL
Kazde przejscie z TVN do TVP konczy sie klapą, SEkielski o tym nie wiedzial , ale predzej czy poźniej i tak za to zaplaci. TVP To telewizja politruków wstawionych tam przez mocodawcow polittcznych ze wszystkich partii funkcjonujacych na rynku. Płacil, nie placił, prawda jest taka, że styropian posolidarnosciowy przejal Polskę z rąk Jaruzelskiego w 89 roku a teraz robi co mu sie żywnie podoba. Tak było jest i bedzie. Mnie to nie dziwi. ;-)
10 10
odpowiedź
User
sdgdsg
Tefaenowsko-platfomiany "dziennikarz". Czy kupiłbyś od niego samochód?
8 8
odpowiedź