Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec

Magdalena Marzec, head of marketing platformy Too Good To Go w Polsce, odchodzi z firmy. Planuje działać jako niezależny konsultant biznesowy. Na jej miejsce na razie nikt nie zostanie zatrudniony.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec
Magdalena Marzec

- Po czterech wspaniałych latach, wybudowaniu gigantycznej świadomości marki i rozgrzaniu brandu do czerwoności, zgromadzeniu prawie 2,5 milionowej społeczności użytkowników, zdobyciu ponad 10 nagród za kampanie i zrekrutowaniu zespołu, który liczy już teraz ponad 40 osób, przyszedł czas na nowe! Dziękuję zespołowi i super partnerom za te wspólne lata i budowanie takiej siły zupełnie od zera! - napisała Magdalena Marzec na LinkedIn.

- Nie zmieniam branży, bo będę robić to, co lubię najbardziej, czyli rozwijać firmy i tworzyć kampanie jako niezależna konsultantka - dodała Marzec.

Magdalena Marzec jako head of marketing Too Good To Go pracowała od kwietnia 2019 r. Wcześniej była head of communications and social media serwisu Showmax. W Polsce w przeszłości związana była też m.in. z agencją Mslgroup Poland.

Too Good To Go to wywodząca się z Danii aplikacja, dzięki której niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się posiłkiem-niespodzianką. Dzięki aplikacji Too Good To Go użytkownicy mają szanse uratować przez wyrzuceniem pełnowartościowe produkty czy posiłki kupując je w atrakcyjnych cenach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta