Too Good To Go wzmacnia współpracę z Danone

Kolejne produkty od Danone dołączyły do kampanii Too Good To Go „Często Dobre Dłużej”, która promuje ograniczenie marnowania żywności. Na opakowaniach nowości Alpro i Activia można znaleźć nowe piktogramy z inspirującym hasłem. Celem jest uświadomienie konsumentom, że produkty opatrzone datą “najlepiej spożyć przed” mogą być bezpieczne do spożycia nawet jeśli termin minął.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Too Good To Go wzmacnia współpracę z Danone

Too Good To Go i Danone od czterech lat edukują konsumentów na temat dat ważności w Polsce. W tym roku specjalne oznaczenia „Często dobre dłużej: Popatrz, Powąchaj, Posmakuj” pojawił się na czterech nowościach Danone - roślinnej alternatywie dla jogurtu Alpro o smaku jagodowym, roślinnej alternatywie dla jogurtu typu skyr Alpro o smaku truskawkowym, a także dwóch jogurtach pitnych Activia bez dodatku cukru (mango-banan i truskawka-banan). W wersji polskiej oznaczenia pojawiły się również na opakowaniach dwóch alternatyw Alpro dla jogurtu typu skyr - o smaku mango oraz wanilii. Piktogramy są także obecne na serkach homogenizowanych Danio w saszetce oraz wybranych jogurtach Activia.

- W Too Good To Go mierzymy swój wpływ na dwóch płaszczyznach. Pierwsza dotyczy ratowania jedzenia przed zmarnowaniem dzięki aplikacji, druga inspiruje Polaków do niemarnowania jedzenia w domu, bo to właśnie tam wrzucamy 60% żywności. Dzięki kampanii „Często Dobre Dłużej” i producentom takim jak Danone, inspirujemy do podejmowania bardziej świadomych decyzji - mówi Anna Podkowińska-Tretyn, country directorka w Polsce.

Polacy chcą czytelnych etykiet na produktach

Aż 77 proc. ankietowanych zgadza się, że piktogram Too Good To Go “Często Dobre Dłużej: Popatrz, Powąchaj, Posmakuj” powinien być umieszczany na produktach oznaczonych datą “najlepiej spożyć przed”. Z kolei 71proc. Polaków potwierdza, że zachęca do zaufania swoim zmysłom, by ocenić żywność po dacie na podstawie wyglądu, zapachu i smaku (Badanie Epinion dla Too Good To Go, 2022).

Od 2019 r. Too Good To Go współpracuje z wiodącymi na świecie producentami żywności w celu umieszczania na produktach etykiet „Często Dobre Dłużej: Popatrz, Powąchaj, Posmakuj". Oznaczenia mają na celu uświadomienie konsumentom, że produkty opatrzone datą “najlepiej spożyć przed” nadal mogą być bezpieczne do spożycia jeśli ich termin minął. W Polsce do partnerów kampanii należą m.in. Danone, Soligrano, Dan Cake, Frosta, Herbapol, Winiary, Kaufland, Pan Pomidor, Bezmięsny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych