Toolani klientem Smart Media Group

Agencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacjioraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynekserwisu telekomunikacyjnego Toolani.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja Smart Media przygotowała dla Toolani plan działań zzakresu współpracy z mediami oraz odpowiada za przygotowanienarzędzi komunikacji i realizację kampanii nakierowanej na dotarciedo najważniejszych potencjalnych grup odbiorców.

Za realizację projektu ze strony Smart Media odpowiedzialny jestzespół: Jakub Dmitrowski, Krzysztof Kowalski oraz KrzysztofSmardzewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu