SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Top model 2” nie daje szans konkurencji

Druga edycja programu “Top model. Zostań modelką!” cieszy się większą popularnością niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria. Format zapewnia stacji TVN pozycję niekwestionowanego lidera rynku w środowe wieczory.

fot. TVN

fot. TVN

Po trzech odcinkach średnia oglądalność “Top model 2” wynosi 2,62 mln widzów, co przekłada się na 21,71 proc. udziału w grupie 4+ i 24,68 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Trzy pierwsze wydania reality-show rok temu śledziło natomiast 2,38 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 18,06 proc. i 21,52 proc.

W czasie emisji “Top model” TVN ma najwyższy udział w rynku zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów w wieku 16-49 lat. Pozostali nadawcy osiągają w całym rynku udziały na podobnym poziomie. Zajmująca drugą pozycję TVP 2 ma bowiem 11,97 proc., co osiąga nadając wtedy końcówkę “Rodzinki.pl” i filmy fabularne, Polsat ma 11,89 proc. (także filmy), a TVP 1 - 8,42 proc. (serial “Rezydencja”, program “Wybory 2011”). W grupie komercyjnej drugi jest Polsat z wynikiem na poziomie 12,74 proc.

>>> Tłumy na castingu do “Top model 2” (FOTOGALERIA)


Program śledzą głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi (największą popularność format ma w grupie wiekowej 55-59 lat) oraz mieszkańcy miast.


Widownia “Top model 2” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
07-09-20112 541 98120,91%24,08%
14-09-20112 724 64122,23%25,40%
21-09-20112 607 73022,02%24,58%
Średnia2 623 96921,71%24,68%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN – Top model2 623 96921,71%24,68%
TVP 21 441 11411,97%12,33%
Polsat1 430 52411,89%12,74%
TVP 11 428 46611,87%8,42%


Profil widowni “Top model 2”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni32,71%68
Kobiety67,29%130
Wiek 4-92,44%41
 10-154,23%62
16 - 194,15%74
20 - 245,83%74
25 - 2911,85%133
30 - 3410,22%123
35 - 396,03%82
40 - 446,99%109
45 - 496,56%95
50 - 549,65%120
55 - 5910,39%134
60+21,67%107
Wlk. miastaWieś27,17%69
< 50 tys.27,01%112
50-100 tys.9,84%114
100-200 tys.12,35%153
> 200 tys.23,63%117
ZawódTop management10,70%123
Pracownicy średniego szczebla18,76%125
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,80%94
Emeryci28,54%111
Inni23,20%76
WykształceniePodstawowe45,82%101
Średnie29,96%101
Wyższe17,55%140
Inne6,66%52


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Top model 2” nie daje szans konkurencji

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tvn -dno
Motłoch i plebes zawsze lubił pszenno- buraczane gnioty szmire kicz i badziewie
odpowiedź
User
kriss
z przykrością muszę stwierdzić że ostatni pokaz w Top Model był totalnie wulgarny, zero wyczucia
odpowiedź
User
Dany
Ja pier*****,
Ludziom zwyczajnie się nudzi..
odpowiedź