SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Top model” pokonał konkurencję, ale stracił pół miliona widzów

Trzecia edycja programu “Top model. Zostań modelką!“ miała średnio 2,23 mln widzów, czyli o 470 tys. mniej niż druga seria tego reality-show. Format dał jednak TVN pozycję zdecydowanego lidera rynku i przyniósł z reklam 28 mln zł.

“Top model” pokonał konkurencję, ale stracił pół miliona widzów

Średnia oglądalność programu “Top model 3”, pokazywanego przez TVN w środy o 21.30 w okresie od 6 marca br. do 5 czerwca br., wyniosła 2,23 mln widzów. W czasie nadawania reality-show TVN wybierało 16,72 proc. widzów z grupy 4+ i 20,69 proc. widzów z grupy komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pokazywana jesienią 2011 roku druga odsłona modowego formatu miała więcej widzów - każdy jej odcinek oglądało przeciętnie 2,7 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 21,5 proc. i 25,04 proc. (więcej na ten temat).

>>> Zuza Kołodziejczyk wygrała "Top model 3" (fotogaleria)


jury "Top Model"

W paśmie nadawania “Top model 3” TVN pozostał liderem rynku. W grupie 4+ drugą pozycję zajęła TVP1, nadająca wówczas mecze Ligi Mistrzów i filmy fabularne, co dało jej 13,13 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (głównie filmy; 12,91 proc.), a czwarty - Polsat (także filmy; 11,69 proc.,). W grupie komercyjnej TVN także zajął pierwsze miejsce, ale druga lokata należała do Polsatu.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Top model

2 230 849

16,72%

20,69%

TVP1

1 751 736

13,13%

12,56%

TVP2

1 722 309

12,91%

11,62%

Polsat

1 558 824

11,69%

15,18%


Trzecia edycja programu przyniosła z reklam 27,7 mln zł, podczas gdy wpływy reklamowej z drugiej serii wynosiły 36 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwyciężczynią “Top model 3”, głosami widzów TVN, została Zuza Kołodziejczyk, która pokonała w finale Marcelę Leszczak, Klaudię Strzyżewską i Renatę Kurczab. Wygrała kontrakt z międzynarodową agencją modelek Next, kontrakt z marką Discreet oraz sesję okładkową w magazynie „Glamour”.

Zuza Kołodziejczyk | Cezary Piwowarski / TVN

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Top model” pokonał konkurencję, ale stracił pół miliona widzów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Nie powinniscie drukowac chamskich komentarzy.
odpowiedź
User
jojo
NIE LUBIE PROGRAMU Z TAKIM JURY I MODELAMI , MODELKAMI
odpowiedź