„Top model 10” stracił widzów, ale TVN nadal liderem w 16-49

Dziesiątą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,07 mln osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu miał o 90 tys. mniej widzów. TVN w czasie jego emisji był drugi wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły  38,21 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

TVN dziesiątą serię „Top model” pokazywał w środy o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 1,07 mln widzów. Przełożyło się to na 9,91 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 14,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało finałowy odcinek „Top model 10”. Zgromadził przed telewizorami 1,17 mln widzów.

grafika

Najnowsza edycja „Top model” zanotowała o 90 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu dziewiątą odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,16 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 9,88 proc., 15,68 proc. oraz 13,09 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-31-sezon-wyniki-ogladalnosci-koniec-emisji-tvn,7170115577570945a ##

W paśmie nadawania dziesiątej serii „Top model” TVN zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 (10,10 proc. udziału; stacja nadaje w tym paśmie m.in. mecze piłki nożnej), trzecia - TVP2 (8,22 proc.; gł. seriale), a czwarty - Polsat (5,77 proc.; gł. „Komisarz mama” i „Love Island. Wyspa miłości 4” i filmy fabularne).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wyraźnym liderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziewiątej serii formatu wyniosły 38,21 mln zł, podczas gdy siódma seria przyniosła TVN 40,69 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-specjalny-odcinek-milionerzy-dorota-wellman-marcin-prokop-ewa-drzyzga-michal-kempa,7170080250853505a ##

Dominika Wysocka wygrała

Program wygrała Dominika Wysocka, która otrzymała czek na 100 tys. zł, kontrakt z agencją modelek, a jej zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda). W finale pokonała Nicole Akonchong oraz Julię Sobczyńską.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol