SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,28 mln widzów „Top model 8”. TVN liderem w grupie 16-49

Ósmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,28 mln widzów, o 320 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49.

fot. Telewizja TVN Article

TVN ósmą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 2 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało pierwszy odcinek „Top model 8”. Zgromadził on przed telewizorami 1,49 mln widzów.

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 320 tys. osób niższą widownię niż emitowana dwa lata temu siódma odsłona formatu. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,60 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 12,70 proc., 19,16 proc. oraz 15,92 proc.

W paśmie nadawania ósmej serii „Top model” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, nadająca w tym czasie m.in. transmisje sportowe i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 12,97 proc. udziału. Druga jest TVP2 („O mnie się nie martw” ; 12,23 proc.), a czwarty - Polsat (filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,94 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce drugie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,28 mln widzów „Top model 8”. TVN liderem w grupie 16-49

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomcio
format się trochę wyczerpał, dżołana również trochę już mniej robi wrażenie, ale uczestnicy niczego sobie
14 7
odpowiedź
User
BardzoCiekawyNick
Sporo widzów jak na taki kał ;/
17 6
odpowiedź
User
Andrzej
Cześć widzów na pewno odpłynęła do Love Island, bo to ta sama grupa docelowa.
15 3
odpowiedź
User
Jarek
Brawoo TVN
7 10
odpowiedź
User
Ja_2019
Trzeba wziąć pod uwagę, że odcinki w tym sezonie są dłuższe i kończą się o 23. To również mogło mieć wpływ na oglądalność.
9 8
odpowiedź