SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Top model” z najbardziej angażującym profilem na Instagramie, wyprzedził Local Heroes (TOP15 marek)

Polska wersja „Top model” została we wrześniu najpopularniejszą polską marką na Instagramie, wyprzedzając Local Heroes pod względem liczby followersów. Na profilu programu TVN pojawiło się najwięcej komentarzy i polubień. Wśród najpopularniejszych przeważają marki odzieżowe - oprócz Local Heroes także Yeah Bunnny, New Balance i Adidas.

Article

Na koniec września br. instagramowy profil polskiej edycji „Top model” obserwowało 214,4 tys. użytkowników, o 13,1 tys. więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z raportu Sotrender.com. Dzięki temu wzrostowi program wyprzedził profil odzieży Local Heroes, który po zyskaniu we wrześniu 2,8 tys. followersów miał ich 208,3 tys.

Na kolejnych miejscach znalazły się profile innych marek odzieżowych: New Balance (129,5 tys. obserwujących), Yeah Bunny (120,4 tys.) i Adidas (117,7 tys.). Na szóstej pozycji jest konto programu MTV „Warsaw Shore” (114,2 tys. followersów), drugiej oprócz „Top Model” marki telewizyjnej w zestawieniu.

Serwisy internetowe reprezentuje na liście jedynie blog Kwestia Smaku, który obserwuje na Instagramie 102,9 tys. użytkowników, a branżę gier komputerowych - polski profil „The Sims” ze 109,6 tys. followersów.

Wielokrotnie popularniejsze niż marki są na Instagramie sławne osoby, wśród których absolutnym liderem jest Robert Lewandowski mający na koniec września 1,09 mln followersów. Kolejne miejsca zajęły profile Joanny Kuchty (996,9 tys. obserwujących), Wojciecha Szczęsnego (923,2 tys.), Anny Lewandowskiej (914,4 tys.) i Ewy Chodakowskiej (900,7 tys.).

W zeszłym miesiącu na profilu „Top model” wykonano 630,2 tys. różnych aktywności (wpisów, komentarzy i polubieni). W przypadku Local Heroes było to 414,7 tys. działań, PGE Skry Bełchatów - 240,6 tys., a Yeah Bunny - 228,6 tys.

Oprócz „Top Model” w zestawieniu znalazły się dwa inne programy rozrywkowe, których nowe edycje ruszyły we wrześniu: „The Voice of Poland” i „Warsaw Shore”. Na profilu pierwszego wykonano 228,1 tys. aktywności, a na koncie drugiego - 177,3 tys.


Na profilu „Top model” internauci zamieścili we wrześniu 11,1 tys. komentarzy i 618,9 tys. polubień. Pięciokrotnie mniej komentarzy pojawiło się na profilu Gym Hero (2,3 tys.), a po nieco ponad 11, tys. zamieszczono na profilach „The Voice of Poland”, „Warsaw Shore”, Legii Warszawa i Semilac.

Wpisy Local Heroes zostały polubione 413,7 tys. razy, a treści na profilach PGE Skry Bełchatów, Yeah Bunny i „The Voice of Poland” - po ok. 226-240 tys. razy.

Wskaźnik interaktywności dla profilu „Top model” wyniósł 707,9 tys., prawie dwa razy więcej niż w przypadku Local Heroes (420,3 tys.). Dla żadnego z pozostałych nie przekroczył natomiast 250 tys.

Biorąc pod uwagę różną liczbę followersów poszczególnych profili, relatywnie najbardziej interaktywne było konto PGE Skry Bełchatów ze wskaźnikiem wynoszącym 5,5 tys. Profil „Top model” w tym ujęciu zanotował 3,3 tys., a „The Voice of Poland” - prawie 3 tys.

Najwięcej reakcji z wpisów na profilach marek wywołało w zeszłym miesiącu zdjęcie zamieszczone na koncie „Top model” 27 września - zamieszczono przy nim 324 komentarze i polubiono 15,7 tys. razy.

Wśród najbardziej komentowanych i lubianych są też wpisy marek Semilac, Local Heores, CD Projekt Red i PLNY LALA.

Dołącz do dyskusji: „Top model” z najbardziej angażującym profilem na Instagramie, wyprzedził Local Heroes (TOP15 marek)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl