SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“TopGear” ze spadkiem o 33 proc., rośnie “Auto-Moto”

W styczniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży, na plusie miesiąc zakończyły jedynie “Automobilista” i pismo “Auto-Moto”, które zyskało najwięcej. Na przeciwnym biegunie znalazł się “TopGear”.

okładka

okładka "Motor"

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał “Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2012 roku spadła jednak o 8,68 proc. względem stycznia 2011 roku i wyniosła 99 863 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował mniejszą stratę (4,20 proc.) i jego średni wynik spadł do 94 483 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska, rok temu Grupa Burda), którego sprzedaż ogółem zmalała jednak najbardziej w zestawieniu, bo aż o jedną trzecią. W styczniu br. zanotował on wynik na poziomie 52 943 egz. Tytuł ten obecnie kosztuje jednak 6,90 zł, a rok wcześniej był tańszy o 2 zł.

Drugim najchętniej kupowanym w pierwszym miesiącu 2012 roku miesięcznikiem było „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 46 691 egz. Magazyn ten zanotował wzrost sprzedaży o 13,11 proc., największy w całym rankingu.

Na trzecim miejscu znalazł się “Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedał się on w styczniu br. w liczbie 41 632 egz. (spadek o 13,46 proc.).

Wirtualnemedia.plstyczeń
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor99 863109 361
Auto Świat94 48398 622
Miesięczniki
Top Gear52 94379 057
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych46 69141 279
Auto Świat Poradnik41 63248 106
Auto Motor i Sport30 03734 611
Świat Motocykli20 33026 476
Automobilista11 64411 367
Classic Auto7 3307 904


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował magazyn “Automobilista”
(Automobilista). Jego wynik wzrósł o 31,04 proc. Najwięcej stracił natomiast “Świat Motocykli” (20,62 proc.).

Wirtualnemedia.plstyczeńgrudzień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor99 863109 321
Auto Świat94 48394 383
Miesięczniki
Auto Motor i Sport30 03729 138
Auto Świat Poradnik41 63244 610
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych46 69142 552
Automobilista11 6448 886
Classic Auto7 3307 888
Top Gear52 94350 838
Świat Motocykli20 33025 612
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “TopGear” ze spadkiem o 33 proc., rośnie “Auto-Moto”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
litości!
Ale bałagan w tabelach? Ktoś to w ogóle sprawdza przed publikacją? Kogoś to później interesuje?
odpowiedź
User
smak
Top Gear ma ciepło zwłaszcza, że wakacje się zbliżają i dzieci wyjadą na wakacje.
odpowiedź