SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy chce zatrudnić firmę do badań marketingowych

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na wybór firm do realizacji na zlecenie spółki badań marketingowych. Przewiduje nawiązanie współpracy z maksymalnie trzema instytutami badawczymi na okres roku.

Article

W prowadzonym przetargu Totalizator Sportowy chce wybrać firmę lub firmy (maksymalnie trzy), które przez rok od momentu zawarcia umowy będą na jego zlecenie realizować określone badania marketingowe.

Mają to być m.in. badania dotyczące dotyczące consumer experience (doświadczeń konsumenta) w zakresie gier losowych. Chodzi m.in. o projekty badawcze obejmujące analizę rynku gier i jego potencjału, poszukiwanie insightów konsumenckich do działań reklamowych, pozyskiwanie informacji o kondycji marek, rekomendacje co do komunikacji marketingowej, charakterystyka obecnych i potencjalnych użytkowników.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 25 kwietnia jest wpłata 25 tys. zł wadium.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy chce zatrudnić firmę do badań marketingowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl