SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy wybiera agencję do reklamowania Lotto w internecie

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencje do obsługi w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie współpracować na podstawie tzw. umowy ramowej przez rok.

Na etapie zgłaszania się do przetargu zainteresowane udziałem w nim agencje mają złożyć opracowanie kompleksowej strategii działań w internecie, których celem będzie zwiększanie liczby rejestracji w serwisie gier www.gry.lotto.pl oraz opracowanie kompleksowej strategii komunikacji w internecie dla marki Lotto przez pryzmat zaangażowania we wspieranie polskiego sportu i kultury.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się też opracowaniem strategii pozyskiwania i zarządzania bazą leadów, opracowaniem koncepcji rozwoju profili marki Lotto w wybranych mediach społecznościowych, koncepcją komunikacji debiutów Zdrapek w internecie z naciskiem na social media, content marketingiem, infleuncer marketingiem itp.

Będzie też tworzyć reklamy internetowe, interaktywne strony, materiały wideo i treści do social mediów. Ma również odpowiadać za planowanie i zakup mediów w internecie (łącznie z performance marketingiem).

Totalizator Sportowy zakłada, że do finalnych negocjacji zaprosi maksymalnie 5 agencji. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 20 sierpnia jest wpłata 10 tys. zł wadium.

Ze zwycięską firmą spółka będzie pracować przez rok. Nie wyklucza jednak jej przedłużenia o kolejnych 12 miesięcy.

 

 

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencję do reklamowania Lotto w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl