Totalizator Sportowy szykuje się do wyboru domu mediowego, teraz szuka audytora

Totalizator Sportowy planuje przetarg na wybór domu mediowego -– wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Teraz spółka jest w trakcie wyboru audytora, która będzie jej doradzać w tym postępowaniu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy szykuje się do wyboru domu mediowego, teraz szuka audytora

Totalizator zaprosił firmy audytorskie do składania ofert w zakresie usług związanych z doradztwem i wsparciem eksperckim przy wyborze domu mediowego. Wybrana firma audytorska w pierwszej kolejności zarekomenduje Totalizatorowi listę domów mediowych, które powinny zostać zaproszone do przetargu na planowanie i zakup mediów. Następnie wspólnie ze spółką opracuje dokumentację przetargową na wybór domu mediowego, pomoże w procesie przetargowym i finalnie wesprze spółkę w wyborze zwycięskiej agencji.

Wybrana firma audytorska będzie pracować dla Totalizatora Sportowego do końca br. Biuro prasowe spółki nie odpowiedziało nam, ilu i jakich audytorów zaproszono do złożenia ofert.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Totalizator w najbliższych miesiącach ogłosi przetarg na planowanie i zakup mediów do jego kampanii. Umowa z obecnie obsługującym spółkę domem mediowym Starcom (Publicis Media) obowiązuje do końca br.Została zawarta z początkiem 2018 roku na okres dwóch lat. Był to efekt przetargu ogłoszonego przez Totalizator jesienią 2017 roku, w którym Starcom wygrywając przejął budżet tego klienta od Zenitha (też należy do Publicis Media).

Wtedy przy przetargu na obsługę mediową państwowa spółka pracowała z audytorem Media Strategy oraz z Jowitą Dżus-Korocińską. Media Strategy zgodnie z zawartą umową rekomendował spółce listę domów mediowych, które należy zaprosić do przetargu oraz przeprowadzał wspólnie z nią ten przetarg. Z kolei Jowita Dżus-Korocińska miała wspierać Totalizator podczas badania i oceny złożonych w przetargu przez domy mediowe ofert oraz zarekomendować spółce wybór oferty najkorzystniejszej.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska