SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy wybierze agencję interaktywną

Totalizator Sportowy jest w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję interaktywną – wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.

Wybierana w prowadzonym właśnie przetargu agencja zajmie się w pierwszej kolejności budową i wdrożeniem nowego serwisu internetowego totalizator.pl, a potem serwisu bip.totalizator.pl. Następnie przez okres 24 miesięcy od zawarcia umowy będzie odpowiadać za ich wsparcie i rozwój.

Przetarg trwa do 16 listopada br. Totalizator równolegle prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowych do rocznej obsługi.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybierze agencję interaktywną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Stawiam na Pana Jakuba. Niech wygra najlepszy, nie najtańszy!
odpowiedź