Totolotek nawiązał współpracę z portalem Weszlo.com

Od stycznia bieżącego roku Totolotek rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmie m.in.: kampanie bannerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media.

Duża część kampanii będzie związana z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji.

– Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale oprócz ciekawego kontentu, będziemy także organizować konkursy i zachęcać czytelników weszło do współzawodnictwa – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor ds. marketingu Totolotka.

Pierwsze działania w ramach współpracy rozpoczną się już w styczniu. – Już za kilka dni czytelnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie typerskim. Nagrodą w którym główną nagrodą będzie wyjazd do Tajlandii – mówi Rzeczkowski.

Serwis Weszlo.com ma obecnie ponad 115 tys. fanów na Facebooku oraz ponad 140 tys. obserwujących na Twitterze. Jego założycielem jest dziennikarz sportowy Krzysztof Stanowski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem